torsdag den 29. november 2012


Ja så fik papa da selskab af sin mama. Hun drillede en del, både fordi hun er sort og dermed var svær at se maskerne. Men også form og proportioner gav lidt problemer. Nu ved vejs ende er hun blevet fin synes jeg, selvom jeg måtte pille op flere gange undervejs. Størrelses forhold til hinanden har jeg forsøgt at ramme ud fra tegnede billeder som jeg har fundet på nettet. Disse to er ca 20 cm høje.
Nu er der så kommet lidt gang i Bumle. Meget af ham er lavet, nu skal der samles og laves hjul. At sy ham sammen tager nu også noget tid. Men han skal nok blive fin og færdig inden længe.
Så kan jeg komme lidt videre med et par halsedisser som skal være færdig inden jul.. :) Men det skal jeg nok nå, den ene er jeg næsten halvvejs med.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar