fredag den 16. november 2012






Ja ja så fik jeg da også krammeuglen færdig.. jeg manglede såndan set også kun at sy den sammen da jeg skrev det seneste indlæg.. :) Uglen er ca 24 cm høj og opskriften er fra hjertegarns tilbehørs hæfter.
Jeg har dog ændret lidt på den. Fjerene på maven har jeg lavet anderledes end dem der står i opskriften. Ja jeg kan jo godt lide at sætte mit eget præg på tingene, selvom jeg har lavet det meste ud fra en opskrift. ;) Til fjerene har jeg brugt krokodilleskælsmønster.
Den kan også fås i to mindre udgaver, synes at huske at mellem str er ca 16 cm høj og den mindste er omkring 8 cm. Nogle bruger den mindste udgave til at hænge på barnevognsophæng. Uanset str er disse ugler da ret søde uanset farve.. :)

Ja så er der stadig et par julegaver der venter.. plus tre ting jeg har sagt ja til at lave på et tidspunkt. Det første er moren og faren fra Barbapapafamilien, bare i lidt større udgave end dem jeg har lavet tidligere. Så det er jeg lidt spændt på hvordan det vil arte sig, da det jo igen er uden opskrift og kun på vurdering af propertioner så det hele passer sammen.. Men udfordringer er jo sjove ;)
Så skal jeg have lavet en Bumle mere, jeg håber at jeg måske kan få tid og mulighed for yderligere at lave både en Bumle og McQueen mere. Bare så jeg har lidt til min kasse som stadig er lidt slunken.. :) Nu må vi se hvor meget jeg kan nå... Men det er jo dejligt at der er begejstring og glade modtagere af det jeg laver, så det ikke bare ender med at hobe sig op.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar