tirsdag den 20. november 2012

Barbapapa blev så færdig.. ca 20 cm høj. Nu mangler han jo så bare Mama, men hende kan jeg kun arbejde på i dagtimerne. Det er fordi hun er sort og det er frygtelig svært at se til at arbejde i sort garn uden rigtigt dagslys.. men hun skal nok blive færdig :)

Det er jo rart når man kan se listen på to do listen svinder ind, men det gør det så ikke på listen over de ting, jeg frygtelig godt kunne tænke mig at lave på et tidspunkt. Så jeg kører med to lister i forhold til prioritering.. det er jeg nødt til :) Jeg kan jo ikk lave det hele på en gang, så er der jo aldrig noget der bliver færdigt, hvilket jo nu en gang er fedt at se tingene færdige.

Materialerne til Bumle er også samlet sammen, så den er jeg også snart klar til at gå i gang med. Jo jo.. Af phd'er jeg har er der blandt andet en halsedisse og en i kø til julegave, flere forskellige typer krammeting.. Phd = project half done.. ;) det lyder så fint..he he..
Deruover ender det vist med at jeg må forsøge mig med at lave et varmt slag til den lille Eddie, han ryster af kulde så snart han kommer udenfor. Jeg har nu egentlig altid været imod det der med at give hunde tøj på, men kan gøre en undtagelse når der er af praktiske årsager og ikke bare "til pynt".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar