onsdag den 14. november 2012

 Der er også blevet til lidt babyhuer og sæt. Blandt andet nogle hue og futter sæt som dette. Så fik jeg mulighed for at afprøve "djævlehuen" i en andel model strik i kun retstrik. Det er den lange siksak model nedenfor, før den er syet sammen. Til sammenligning har jeg en af de mange "djævlehuer" jeg har lavet inden sammensyning. Ja jeg må indrømme jeg holde mig til den model jeg har lavet hidtil, da den er klart nemmest og giver færrest sammensyninger.



 Så har jeg rettet op på nogle suttesnore som en veninde havde købt hos en privatperson. De var desværre ikke særlige pæne i mine øjne, men jeg er nok også meget kritisk overfor om håndarbejde er lavet ordentligt. Bestillingen havde lydt på suttesnore med gummiring til MAM sutter, men de kom med en hæklet løkke som på ingen måde kunne holde på sutten. Så jeg pillede det fra hinanden, startet det hele forfra, fik med en del bøvl fat i de silikoneringe som blandt andet bruges til disse snore og syet pynten på igen så det ikke er tydeligt på bagsiden.
Det er jo et præference spørgsmål, men jeg kan bedst lide at det ikke kan ses på bagsiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar