fredag den 24. august 2012

Lidt ny udgave af min tidligere grissebasse model.Trynen er blevet tilpasset lidt bedre. De er da blevet meget søde.. Dette er mini og mama gris, og planen er at der også skal være en midi gris.. den kommer nok inden længe.

Der er så meget jeg gerne ville lave, men tid og kræfter slår altså langt fra til for tiden.. meeen lidt bliver der da færdigt :)

Jeg har nu også et par omforandringsprojekter på listen. Et par store T-shirts skulle gerne blive til et par fine tunikaer..

Da der er kommet et par forespørgsler på krammedyr, må jeg hellere få lavet nogle. Der står jo allerede lidt forskelligt på listen. Så kan jeg fylde lidt op i lager kassen, den er lige pt lidt slunken :) Det er jo dejligt at de vækker begejstring rundt omkring. Så det er jo en bonus udover at jeg synes det er sjovt at lave dem.

2 kommentarer: