mandag den 13. august 2012


Kitty er kodeordet for tiden for små piger... Derfor måtte faster her jo lige i gang da jeg fik ideen om en lille Kitty bamse. Denne lille bamse er ca 16 cm høj og en god str til at en lille pige kan rende rundt med i hånden. Den vakte i hvertf fald begejstring hos Linea som blev 4 år i går. Bamsen startede med at skulle med på den nye cykel, så om på bagagebæret.. KLASK.. lidt senere fik hun så et dukkesæde til cyklen, hvor lille Kitty bamse og dukken Fifi kunne sidde.... Så mon ikke der skal laves et par stykker mere, det sker jo at andre også falder for noget af det jeg har fået lavet :) Hvis ikke andet så har jeg lidt på lager til andre små pigers fødselsdage.. :) Nu skal jeg jo bare lige huske hvordan jeg gjorde da jeg lavde den.. så næste bamse må tage lidt længere tid, så jeg kan forsøge at få opskriften skrevet ned.. ;)
Jeg har altså for mange ideer og projekter og for lidt tid og kræfter til at få dem lavet.. men så keder jeg mig jo heller ikke.. ;) Jeg synes listen over ting, jeg gerne vil lave bliver længere og længere, så det er godt jeg selv bestemmer fart og rækkefølge.. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar