mandag den 27. august 2012

Jeg faldt lige over en opskrift på denne lille pusle bold. Jeg var bare nødt til at smide alt andet og lave den. Den kan pilles fra hinanden i tre dele. Den er blevet god og den er sjov at lave, så den er nok ikke den eneste eller sidste af slagsen jeg får lavet. Indtil nu har jeg kun set dem i stofudgaver. Så det er helt fantastisk at jeg nu har fået muligheden, da jeg selv har gået med tanken om at lave en i hæklet udgave. Jeg var bare ikke nået så langt i mit hoved til rent faktisk at få grejet hvordan jeg skulle lave den. Så tak til hende der har lavet opskriften og gerne vil dele den.

Til dem er måtte ønske opskriften kan den ses via dette link, hvor jeg selv har fået den fra..

Thank you for sharing this pattern on this website.
http://www.lookatwhatimade.net/wp-content/uploads/2011/06/Amish-Puzzle-Ball-Crochet-Pattern.pdf

Ingen kommentarer:

Send en kommentar