onsdag den 30. oktober 2013

 


 Nå da da det er godt nok længe siden at jeg har fået opdateret her på siden.. Men jeg har haft lidt travlt i den virkelige verden.. :)
Min arbejdsprøvning er også i mellemtiden blevet afsluttet, hvilket bade er dejligt men også lidt tomt og trist.

Så er det jo godt at jeg har fornøjelsen ved mit håndarbejde.. Her er billeder fra en barselsgave givet i September. Det vakte heldigvis stor glæde :)
Grisen er mit eget design og egen opskrift..
Opskriften til begge savlesmække har jeg fundet på nettet et sted, må dog indrømme at i skrivende stund kan jeg ikke huske hvor. Men jeg kan nok finde dem igen hvis der skulle være behov for det.

Desuden har jeg ændret lidt i begge slags for at gøre dem lidt bedre og pænere efter min smag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar