onsdag den 3. april 2013

Uha det er længe siden jeg har fået opdateret her.
Der er sket meget i mit liv siden sidste indlæg. Jeg er blandt andet kommet godt på plads i min egen lejlighed nu.
I dag har så fået anskaffet mig internet som jeg lige skal have op og køre så jeg igen kan komme til at opdatere.
Af projekter har jeg gang i lidt forskelligt.. et fint strikket tørklæde med hulmønstere, som nu næsten er færdig. Det kommer der billede af inden længe når jeg har fået det vasket, tørret og strukket ud.
Så er jeg i gang med en hæklet uro med bondegårdsdyr.. puha det er noget pillearbejde. Men den er også snart færdig. Jeg mangler kun at samle de sidste to dyr og så få alle fire monteret på selve uroen.
Udover det har jeg haft en tv projekt, dvs et projekt som man kan lave uden at skulle koncentrere sig ret meget. Det er blevet til et lille gæstehåndklæde, som dog skal bruges i køkkenet. Den mangler bare lige at få hæklet en fin kant, så er den også færdig.

Problemet med at være i gang med flere ting på en gang er jo at så tager det længere tid før noget af det bliver færdigt.
Nå men jeg har dog fået et par småting færdige.. så som et par suttesnore og en djævlehue. Jeg har bare glemt at tage billede af det. Huen skulle gradueres lidt op i str, men heldigvis passede den fint til modtageren. Han kan endda vokse lidt i den. :)

Nå næste gang der bliver opdateret vil det blive med billeder af de forskellige ting og fra min egen pc. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar