mandag den 22. april 2013

Uh ja her så lige et billede af work in progress.. Det skulle gerne blive til et ugle babytæppe. Lidt svært at se lige nu og der har også været lidt justeringer og improvisationer fordi garntykkelse og nål str ikke helt passer med opskriften. Så er jeg jo nødt til at finde ud af at gøre den større men stykker skal jo stadig passe sammen, så det er lidt af en puslespil.. :) Men jeg glæder mig til at se det færdige resultat en gang inden længe. Modtageren har termin om ca 10 uger og det skal liiiige sendes om på den anden side af jorden også..

Nå ved siden af dette fine tæppe, arbejdes der også lidt på stakken af små huer til neonatal afdeling. Nyeste trend er at lave små blæksprutter også til neonatal, det ville jeg egentlig også gerne.. meen kan jo ikke nå det hele da jeg jo ikke er en ti armet blæksprutte. Selvom det kunne være praktisk ;) Så jeg holder mig vist bare til de små huer.
Så venter jeg på et par strikkepinde i den rigtige str, så jeg kan komme i gang med et smukt tørklæde til en af mine bedste veninder :)
Deruover har stadig en masse på to do listen.. og andre halvfærdige projekter som er gemt lidt af vejen for en tid.
Jeg er også startet i arbejdsprøvning og det suger også lidt energi, så der bliver ikke lavet helt så meget i denne tid. Men noget bliver det da til. :)
Jeg har så også måtte erkende at jeg ikke er nogen habil strikker, så et projekt er sat lidt i vente position.. heldigvis inden jeg gik i gang. Jeg må lige øve mig lidt mere på forskellige teknikker før jeg kaster mig over den. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar