fredag den 19. oktober 2012

Så fik Barbapapa hele sin familie.. langt om længe. Sådan noget kan jo tage langt tid når der er hele 9 figurer i familien og det sker jo at der lige kommer noget andet i vejen. Men nu er de her og sikke noget pille arbejde med de små detaljer. Men jeg synes selv de er blevet gode :)

Det er endnu et projekt der er lavet ud fra hovedet og lidt kig på tegnede billeder, så farver og facon kunne blive så tæt på som jeg nu kunne.

Nu hvor familien her er færdig, har jeg kastet mig over en af de projekter som har ligget rigtig længe og ventet. Så nu håber jeg at jeg kan få den lavet helt færdig. :) Ja ja der er stadig flere halvfærdige projekter der venter, men Rom blev jeg ikke bygget på en dag..
Derudover har jeg forelsket mig i nogle andre tøjdyr, som står ret højt på ønskelisten om at blive lavet. Så er jeg blevet spurgt om jeg har nogle krammedyr liggende i kassen i øjeblikket og må indrømme at det er meget lidt. Så planen er nu hvor min finger har det nogenlunde godt igen, at få lavet lidt forskellige krammedyr til kassen.
Som om det ikke var nok, står der også en hue til Jens højt på listen og en udskiftning af en lynlås i hans jakke... Nej keder mig gør jeg ikke.. :)

2 kommentarer:

  1. De er så søde, dejligt at følge din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Sanne, dejligt at du har lyst til at følge med i det jeg laver :)

      Slet