tirsdag den 28. maj 2013

Hm ja lige nu er der jo en dille med at lave sprutter i alverdens afskygninger.. Så det skulle da også lige afprøves.. :) Det er dog ikke noget der bliver indlemmet i min gode sags tjenste, jeg holder mig stadig til huerne.
 Men nu har jeg prøvet at lave en, dog ikke uden at få grå hår.. eller en tone lysere i hvert fald. De krøllede ben ville bare ikke krølle så meget som jeg ville have dem til, på trods af flere forsøg. Måske jeg forsøger med en enkelt sprutte mere, bare for lige at se om jeg virkelig ikke kan få benene til at krølle så meget som jeg vil have dem til.. Nå pyt modtageren blev glad..
Ja ja noget så simpelt kan åbenbart være svært alligvel.. ;)
Opskriften kan jeg ikke huske hvor jeg fandt, men jeg har alligevel ikke fulgt den ret meget..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar